შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე
- მსჯელობს თუ რა გეომეტრიული გარდაქმნა შეიძლება იყოს მოცემული ორი გარდაქმნის კომპოზიცია.
- ასაბუთებს თავის მოსაზრებას ფიგურების შესახებ სხვადასხვა მონაცემების საფუძველზე. გამოთქვამს ვარაუდს იმის შესახებ შეიძლება თუ არა მოცემული გარდაქმნის გამოყენებით მოცემული ფიგურისაგან მეორე მოცემული ფიგურის მიღება.
- იყენებს გეომეტრიული ფიგურის თვისებებს და გეომეტრიულ გარდაქმნებს იმის დასაბუთებისათვის შესაძლებელია თუ არა სიბრტყის დაფარვა.
21-ე საუკუნის უნარები:
- კრიტიკული აზროვნება და პრობლემის გადაჭრა-ინფორმაციის კლასიფიკაცია,ანალიზი და სინთეზირება პრობლემის გადასაჭრელად.
- კომუნიკაცია და თანამშრომლობა-სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარისდემონსტრირება.
- ციფრული წიგნიერება-ტექნოლოგიების გამოყენება, როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალება.
No comments:
Post a Comment